Promocje
Spodnie wspinaczkowe OCUN JAWS 3/4 - SLATE BLUE rozm XL
Spodnie wspinaczkowe OCUN JAWS 3/4 - SLATE BLUE rozm XL
239,00 zł 199,00 zł
szt.
Kask BEAL ATLANTIS Outlet !
Kask BEAL ATLANTIS Outlet !
295,00 zł 209,99 zł
szt.
Uprząż TWIST RENTAL OCUN
Uprząż TWIST RENTAL OCUN
239,00 zł 189,99 zł
Wielootworowa płytka stanowiskowa PAW S PETZL
Wielootworowa płytka stanowiskowa PAW S PETZL
115,00 zł 89,00 zł
szt.
Przyrząd zaciskowy Grivel A&D lewy
Przyrząd zaciskowy Grivel A&D lewy
229,00 zł 189,99 zł
szt.
Czekan ERGONOMIC Petzl
Czekan ERGONOMIC Petzl
1 349,00 zł 999,99 zł
szt.
Magnezja CAMP 300 g
Magnezja CAMP 300 g
39,99 zł 33,99 zł
Karabinek DMM AERO OFFSET D
Karabinek DMM AERO OFFSET D
53,98 zł 43,00 zł
szt.
termos obiadowy FOOD JUG - BLACK 1L
termos obiadowy FOOD JUG - BLACK 1L
141,40 zł 119,00 zł
szt.
FRIEND DMM DRAGON 2 kość mechaniczna rozmiar 6
FRIEND DMM DRAGON 2 kość mechaniczna rozmiar 6
399,00 zł 349,00 zł
szt.
Awaryjny przyrząd zaciskowy Petzl TIBLOC
Awaryjny przyrząd zaciskowy Petzl TIBLOC
125,00 zł 99,99 zł
szt.
Uprząż Lhotse BUOUX
Uprząż Lhotse BUOUX
159,00 zł 135,00 zł
Producenci
Kontakt

a5sklep
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków
woj. małopolskie

E-mail: sklep@a5sklep.pl

Telefon do sklepu: 503 820 200
Pomoc techniczna: 503 831 562
Oferty handlowe: 503 831 562

Jak kupować?

 

Zachęcamy do kupowania bezpośrednio w siedzibie lokalu.


Jak złożyć zamówienie w a5sklep.pl ?

Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.a5sklep.pl przez osoby posiadające konto oraz niezarejestrowane. Wszystkie zamówienia są na bieżąco weryfikowane przez sprzedawcę, który informuje klienta drogą elektroniczną o jego realizacji.

Zmiany w zamówieniu można dokonywać pocztą elektroniczną na adres: sklep@a5sklep.pl oraz telefonicznie na nr: 503-820-200 jeżeli zamówienie nie zostało wcześniej wysłane.


Poniżej skrócony opis przebiegu procesu składania zamówień.


Klient (kupujący):
1. Dokonuje wyboru produktów z oferty sklepu a5sklep.pl .
2. Zapoznaje się z regulaminem a5sklep.pl. W przypadku akceptacji regulaminu przechodzi do kolejnego kroku.
3. Klika "Do koszyka" na ofertach, które go interesują.
4. Przekazuje informacje Sprzedającemu o sposobie płatności, adresie dostawy, dokumencie zakupu oraz inne uwagi w formularzu opcji dostawy.
5. Przy wyborze wpłaty na konto dokonuje płatności na dane a5sklep.pl .
6. Oczekuje na doręczenie przez przewoźnika zakupionych produktów.

Uwaga !
a5sklep.pl nie odwołuje ofert złożonych na aukcjach, dlatego kliknięcie "Kup teraz" jest jednoznaczne ze znajomością i akceptacją regulaminu naszej firmy oraz opisami aukcji, na których został dokonany zakup.

W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą.

W jaki sposób realizujemy zamówienia?

Sprzedawca a5sklep.pl :
1. Wysyła potwierdzenie informacyjne o przyjęcia zamówienia.
2. Oczekuje na informacje o sposobie płatności (wpłata na konto, za pobraniem, płatność przy odbiorze).
3. Przygotowuje towar do wysyłki (odbioru). 
4. Przekazuje towar pośrednikowi (Poczta Polska, firma kurierska, Inpost).
5. Informuje Klienta droga mailową o wysyłce towaru.

Dokonując wyboru wpłaty na konto, w tytule proszę podać tylko i wyłącznie numer zamówienia. Brak numeru zamówienia w tytule przelewu może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata, wysyłka następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie. W momencie, gdy klient decyduje się na opcje za pobraniem, obsługa firmy wysyła towar po odnotowaniu informacji o pobraniu. Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 2 dni robocze od momentu odnotowania pełnej wpłaty na koncie naszej firmy lub odnotowania informacji o wysyłce za pobraniem. Więcej informacji można znaleźć z zakładce czas realizacji zamówienia


a5sklep.pl  zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez wcześniejszego kontaktu z kupującym, jeśli kupujący nie wywiąże się z zawartej umowy do 14 dni od dnia dokonania zakupu, czyli nie dokona płatności za towar lub nie przekaże informacji o płatności przy odbiorze.

Każdy klient otrzymuje potwierdzenie drogą mailową o:
- przyjęciu zamówienia;
- zatwierdzeniu płatności – jeśli Klient wybrał wpłatę na konto;
- wysyłce towaru.
W przypadku braku powyższych informacji, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta a5sklep.pl.

W razie ewentualnych opóźnień w związku z brakiem towaru w magazynie również jest wysyłany e-mail.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium