Promocje
Przyrząd zaciskowy RopeMan 1 blue WILD COUNTRY
Przyrząd zaciskowy RopeMan 1 blue WILD COUNTRY
219,90 zł 186,00 zł
szt.
Raki 10-cio zębne Petzl IRVIS FlexLock
Raki 10-cio zębne Petzl IRVIS FlexLock
499,00 zł 369,00 zł
szt.
KOŚCI CARVED CHOCKS 4-10 CT
KOŚCI CARVED CHOCKS 4-10 CT
265,00 zł 239,99 zł
szt.
Buty Wspinaczkowe Durango VCR Red Chili
Buty Wspinaczkowe Durango VCR Red Chili
299,00 zł 239,00 zł
Kości DMM Wallnuts set 1-6
Kości DMM Wallnuts set 1-6
245,00 zł 209,99 zł
Pętla Lhotse DYNEEMA 15mm 120cm
Pętla Lhotse DYNEEMA 15mm 120cm
31,30 zł 24,99 zł
szt.
Karabinek HMS Aero DMM
Karabinek HMS Aero DMM
55,00 zł 45,00 zł
Raki GRIVEL G12 półautomatyczne
Raki GRIVEL G12 półautomatyczne
669,00 zł 519,99 zł
szt.
Raki Grivel G1 koszykowe
Raki Grivel G1 koszykowe
429,00 zł 339,99 zł
szt.
Pętla z Dyneemy 11 mm O-sling Ocun 60cm
Pętla z Dyneemy 11 mm O-sling Ocun 60cm
24,90 zł 19,99 zł
szt.
Uprząż dla dzieci Skylotec SAM
Uprząż dla dzieci Skylotec SAM
201,00 zł 169,00 zł
Raki pół-automatyczne Climbing Technology Lycan
Raki pół-automatyczne Climbing Technology Lycan
609,90 zł 419,99 zł
szt.
 karabinek HMS Lock CAMP
karabinek HMS Lock CAMP
51,90 zł 42,99 zł
szt.
Producenci
Kontakt

a5sklep
ul. Krakowska 5
31-062 Kraków
woj. małopolskie

E-mail: sklep@a5sklep.pl

Telefon do sklepu: 503 820 200
Pomoc techniczna: 503 831 562
Oferty handlowe: 503 831 562

Jak kupować?

 

Zachęcamy do kupowania bezpośrednio w siedzibie lokalu.


Jak złożyć zamówienie w a5sklep.pl ?

Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.a5sklep.pl przez osoby posiadające konto oraz niezarejestrowane. Wszystkie zamówienia są na bieżąco weryfikowane przez sprzedawcę, który informuje klienta drogą elektroniczną o jego realizacji.

Zmiany w zamówieniu można dokonywać pocztą elektroniczną na adres: sklep@a5sklep.pl oraz telefonicznie na nr: 503-820-200 jeżeli zamówienie nie zostało wcześniej wysłane.


Poniżej skrócony opis przebiegu procesu składania zamówień.


Klient (kupujący):
1. Dokonuje wyboru produktów z oferty sklepu a5sklep.pl .
2. Zapoznaje się z regulaminem a5sklep.pl. W przypadku akceptacji regulaminu przechodzi do kolejnego kroku.
3. Klika "Do koszyka" na ofertach, które go interesują.
4. Przekazuje informacje Sprzedającemu o sposobie płatności, adresie dostawy, dokumencie zakupu oraz inne uwagi w formularzu opcji dostawy.
5. Przy wyborze wpłaty na konto dokonuje płatności na dane a5sklep.pl .
6. Oczekuje na doręczenie przez przewoźnika zakupionych produktów.

Uwaga !
a5sklep.pl nie odwołuje ofert złożonych na aukcjach, dlatego kliknięcie "Kup teraz" jest jednoznaczne ze znajomością i akceptacją regulaminu naszej firmy oraz opisami aukcji, na których został dokonany zakup.

W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą.

W jaki sposób realizujemy zamówienia?

Sprzedawca a5sklep.pl :
1. Wysyła potwierdzenie informacyjne o przyjęcia zamówienia.
2. Oczekuje na informacje o sposobie płatności (wpłata na konto, za pobraniem, płatność przy odbiorze).
3. Przygotowuje towar do wysyłki (odbioru). 
4. Przekazuje towar pośrednikowi (Poczta Polska, firma kurierska, Inpost).
5. Informuje Klienta droga mailową o wysyłce towaru.

Dokonując wyboru wpłaty na konto, w tytule proszę podać tylko i wyłącznie numer zamówienia. Brak numeru zamówienia w tytule przelewu może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wybrana forma płatności to przedpłata, wysyłka następuje po zaksięgowaniu należności na naszym koncie. W momencie, gdy klient decyduje się na opcje za pobraniem, obsługa firmy wysyła towar po odnotowaniu informacji o pobraniu. Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 2 dni robocze od momentu odnotowania pełnej wpłaty na koncie naszej firmy lub odnotowania informacji o wysyłce za pobraniem. Więcej informacji można znaleźć z zakładce czas realizacji zamówienia


a5sklep.pl  zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez wcześniejszego kontaktu z kupującym, jeśli kupujący nie wywiąże się z zawartej umowy do 14 dni od dnia dokonania zakupu, czyli nie dokona płatności za towar lub nie przekaże informacji o płatności przy odbiorze.

Każdy klient otrzymuje potwierdzenie drogą mailową o:
- przyjęciu zamówienia;
- zatwierdzeniu płatności – jeśli Klient wybrał wpłatę na konto;
- wysyłce towaru.
W przypadku braku powyższych informacji, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta a5sklep.pl.

W razie ewentualnych opóźnień w związku z brakiem towaru w magazynie również jest wysyłany e-mail.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium